COVID-19

Szanowni Państwo,

w trosce o najwyższą dbałość o Państwa bezpieczeństwo, wdrożyliśmy dodatkowe zasady, które zapewnią Państwu bezpieczny pobyt oraz pracę w naszym obiekcie. Państwa zdrowie i satysfakcja zawsze były dla nas najważniejsze, dlatego dołożymy wszelkich starań, by w dobie epidemii jeszcze bardziej o nie zadbać. Wyrażamy głęboką nadzieję, że sytuacja niebawem ulegnie zmianie. Tymczasem pragniemy podkreślić, iż czystość i zasady BHP niezmiennie są dla nas priorytetem, czego dowodzą najwyższe oceny z przebytych kontroli. Uprzejmie informujemy, że zarówno naszych Pracowników, jak i Gości, obowiązują zalecenia GIS i WHO. Rozumiemy, że nowa sytuacja wiąże się z pewnymi ograniczeniami, jednak zapewniamy Państwa – nasza gościnność i serdeczność pozostają niezmienne.

Do zobaczenia w Grand Kapitan Medi - Spa! 

 

Przed przyjazdem prosimy o zapoznanie się z zawartymi poniżej informacjami:

 

11 PODSTAWOWYCH KROKÓW BEZPIECZEŃSTWA:

  • Na teren Ośrodka mają wstęp wyłącznie zameldowani Goście, pracownicy oraz dostawcy;
  • Przed wejściem do obiektu znajduje się informacja o maksymalnej liczbie osób mogących przebywać na terenie Ośrodka oraz o obowiązujących środkach bezpieczeństwa;
  • W miejscach ogólnodostępnych, w tym w recepcji, przed restauracją i przed windami dostępne są dozowniki z płynem dezynfekcyjnym;
  • Przy każdym dozowniku ze środkiem dezynfekcyjnym udostępniona jest instrukcja prawidłowego dezynfekowania rąk;
  • Wszystkie powierzchnie ogólnodostępne są regularnie dezynfekowane przez dedykowanego pracownika, który potwierdza swoim podpisem wykonanie zadania na harmonogramie;
  • Dezynfekcja w całym obiekcie odbywa się przy użyciu atestowanych środków dezynfekcyjnych;
  • Wszyscy pracownicy dokonują samooceny stanu zdrowia przed stawieniem się w pracy zgodnie z www.pacjent.gov.pl/koronawirus/sprawdz-objawy. Dodatkowo kadra kierownicza systematycznie weryfikuje stan zdrowia pracowników i udziela pomocy, jeśli nastąpi taka konieczność;
  • Wprowadzono zalecenia poruszania się windą przez maksymalnie 2 osoby (z wyłączeniem rodzin);
  • Zachęcamy do korzystania z klatki schodowej;
  • W przestrzeniach ogólnodostępnych umieściliśmy instrukcje dotyczące zachowania zasad bezpieczeństwa i higieny;
  • Zgodnie z wytycznymi korzystanie z sali fitness możliwe jest przy zarezerwowaniu na wyłączność dla osób razem zameldowanym (z wyłączeniem rodzin).

Ponadto, prezentujemy Państwu szczegółowe zasady bezpieczeństwa obowiązujące w poszczególnych strefach obiektu:

RECEPCJA

  • W recepcji jest dostępny płyn dezynfekujący;
  • Po wejściu do obiektu Goście proszeni są o dezynfekcję rąk;
  • Ograniczamy do minimum czas przebywania Gościa przy recepcji. Podczas meldunku Gość otrzymuje w zapakowanej kopercie zdezynfekowane klucze/karty do pokoju wraz z pełną informacją o aktualnych procedurach;
  • Sugerujemy, aby wszelkie płatności odbywały się bezgotówkowo (zbliżeniowo);
  • Podczas podpisywania karty meldunkowej Goście korzystają z długopisów, które dezynfekujemy po każdym użyciu;
  • Przy recepcji mogą przebywać maksymalnie 2 osoby (z wyłączeniem rodzin);
  • Recepcjonista co godzinę lub w zależności od natężenia ruchu dokonuje dezynfekcji lady recepcyjnej, terminala, telefonów, klawiatury oraz myszki;

POKOJE:

  • Proces dezynfekcji pokoi odbywa się przy użyciu wyłącznie certyfikowanych środków dezynfekcyjnych;
  • W związku z ograniczeniem bezpośredniego kontaktu pracowników z Gośćmi, sprzątanie pokoi odbywa się na życzenie;
  • Jeśli potrzebują Państwo wymiany ręcznika, wyniesienia śmieci czy uzupełnienia innych niezbędnych rzeczy prosimy o telefoniczny kontakt z recepcją pod numerem: 500;
  • Wszystkie czynności wykonywane są w trakcie nieobecności Gości w pokoju;
  • Serwis sprzątania odbywa się w maseczkach oraz jednorazowych rękawiczkach;
  • Dezynfekujemy każdy pokój;
  • Bielizna hotelowa prana jest przez profesjonalną pralnię w systemie zapewniającym bezpieczeństwo bakteriobójcze i wirusowe;
  • Obowiązuje bezwzględny zakaz przebywania w pokoju osób niezameldowanych.

RESTAURACJA:

  • W restauracji dostępny jest środek dezynfekcyjny. Goście proszeni są o dezynfekcję rąk przed wejściem do restauracji;
  • Zachowanie 2-metrowych odstępów między stolikami;
  • Przy jednym stoliku może przebywać rodzina lub osoby pozostające we wspólnym gospodarstwie domowym;
  • Liczba osób przebywających jednocześnie w restauracji została ograniczona do 50;
  • Naczynia oraz sztućce znajdujące się w restauracji są poddawane wyparzeniu i dezynfekcji;
  • Każdorazowo dezynfekowane są stoły i krzesła;
  • Pracownicy restauracji zobowiązani są do noszenia jednorazowych rękawiczek, a także maseczek lub przyłbic. 

BAZA ZABIEGOWA:

  • W bazie zabiegowej dostępne są dozowniki z płynem dezynfekcyjnym. Goście proszeni są o dezynfekcję rąk;
  • Wprowadzone zostały ograniczenia odnośnie liczby osób przebywających jednocześnie w bazie zabiegowej do 17;
  • Aby ograniczyć liczbę osób przebywających jednocześnie w bazie zabiegowej, Goście proszeni są o przybycie nie wcześniej niż 5 minut przed planowanym zabiegiem;
  • Wszystkie powierzchnie, sprzęt, kosmetyki i gabinety zabiegowe są regularnie dezynfekowane;
  • Pracownicy bazy zabiegowej zobowiązani są do noszenia jednorazowych rękawiczek a także maseczek lub przyłbic.

 

 

DODATKOWE PYTANIA?

Jeśli potrzebują Państwo pomocy lub mają Państwo jakiekolwiek pytania odnośnie rezerwacji oraz obowiązujących środków ostrożności, prosimy o kontakt się pod numerem telefonu: +48 94 35 110 14 lub mailowo pod adresem: recepcja@grandkapitan.pl

Obie formy kontaktu są dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Ponadto, na stronie www.grandkapitan.pl mogą Państwo zapoznać się ze wszystkimi aktualnymi ofertami i dokonać rezerwacji.

 

UWAGA

Jeśli zaobserwowali Państwo u siebie niepokojące objawy (takie jak wysoka gorączka, kaszel i duszności), prosimy o pilny kontakt się z infolinią NFZ 800 190 590 lub o skorzystanie z wyszukiwarki szpitala zakaźnego lub placówki GIS https://gis.gov.pl/mapa/

Wspólnie zatroszczmy się o nasze bezpieczeństwo