COVID-19

Szanowni Państwo,

w trosce o najwyższą dbałość o Państwa bezpieczeństwo, wdrożyliśmy dodatkowe zasady, które zapewnią Państwu bezpieczny pobyt oraz pracę w naszym obiekcie. Państwa zdrowie i satysfakcja zawsze były dla nas najważniejsze, dlatego dołożymy wszelkich starań, by w dobie epidemii jeszcze bardziej o nie zadbać. Wyrażamy głęboką nadzieję, że sytuacja niebawem ulegnie zmianie. Tymczasem pragniemy podkreślić, iż czystość i zasady BHP niezmiennie są dla nas priorytetem, czego dowodzą najwyższe oceny z przebytych kontroli. Uprzejmie informujemy, że zarówno naszych Pracowników, jak i Gości, obowiązują zalecenia GIS i WHO. Rozumiemy, że nowa sytuacja wiąże się z pewnymi ograniczeniami, jednak zapewniamy Państwa – nasza gościnność i serdeczność pozostają niezmienne.

Do zobaczenia w Grand Kapitan Medi - Spa! 

 

Przed przyjazdem prosimy o zapoznanie się z zawartymi poniżej informacjami:

 

11 PODSTAWOWYCH KROKÓW BEZPIECZEŃSTWA:

  • Na teren Ośrodka mają wstęp wyłącznie zameldowani Goście, pracownicy oraz dostawcy;
  • Przed wejściem do obiektu znajduje się informacja o maksymalnej liczbie osób mogących przebywać na terenie Ośrodka oraz o obowiązujących środkach bezpieczeństwa;
  • W miejscach ogólnodostępnych, w tym w recepcji, przed restauracją i przed windami dostępne są dozowniki z płynem dezynfekcyjnym;
  • Przy każdym dozowniku ze środkiem dezynfekcyjnym udostępniona jest instrukcja prawidłowego dezynfekowania rąk;
  • Wszystkie powierzchnie ogólnodostępne są regularnie dezynfekowane przez dedykowanego pracownika, który potwierdza swoim podpisem wykonanie zadania na harmonogramie;
  • Dezynfekcja w całym obiekcie odbywa się przy użyciu atestowanych środków dezynfekcyjnych;
  • Wszyscy pracownicy dokonują samooceny stanu zdrowia przed stawieniem się w pracy zgodnie z www.pacjent.gov.pl/koronawirus/sprawdz-objawy. Dodatkowo kadra kierownicza systematycznie weryfikuje stan zdrowia pracowników i udziela pomocy, jeśli nastąpi taka konieczność;
  • Wprowadzono zalecenia poruszania się windą przez maksymalnie 2 osoby (z wyłączeniem rodzin);
  • Zachęcamy do korzystania z klatki schodowej;
  • W przestrzeniach ogólnodostępnych umieściliśmy instrukcje dotyczące zachowania zasad bezpieczeństwa i higieny;
  • Zgodnie z wytycznymi korzystanie z sali fitness możliwe jest przy zarezerwowaniu na wyłączność dla osób razem zameldowanym (z wyłączeniem rodzin).

Ponadto, prezentujemy Państwu szczegółowe zasady bezpieczeństwa obowiązujące w poszczególnych strefach obiektu:

RECEPCJA

  • W recepcji jest dostępny płyn dezynfekujący;
  • Po wejściu do obiektu Goście proszeni są o dezynfekcję rąk;
  • Ograniczamy do minimum czas przebywania Gościa przy recepcji. Podczas meldunku Gość otrzymuje w zapakowanej kopercie zdezynfekowane klucze/karty do pokoju wraz z pełną informacją o aktualnych procedurach;
  • Sugerujemy, aby wszelkie płatności odbywały się bezgotówkowo (zbliżeniowo);
  • Podczas podpisywania karty meldunkowej Goście korzystają z długopisów, które dezynfekujemy po każdym użyciu;
  • Przy recepcji mogą przebywać maksymalnie 2 osoby (z wyłączeniem rodzin);
  • Recepcjonista co godzinę lub w zależności od natężenia ruchu dokonuje dezynfekcji lady recepcyjnej, terminala, telefonów, klawiatury oraz myszki;

POKOJE:

  • Proces dezynfekcji pokoi odbywa się przy użyciu wyłącznie certyfikowanych środków dezynfekcyjnych;
  • W związku z ograniczeniem bezpośredniego kontaktu pracowników z Gośćmi, sprzątanie pokoi odbywa się na życzenie;
  • Jeśli potrzebują Państwo wymiany ręcznika, wyniesienia śmieci czy uzupełnienia innych niezbędnych rzeczy prosimy o telefoniczny kontakt z recepcją pod numerem: 500;
  • Wszystkie czynności wykonywane są w trakcie nieobecności Gości w pokoju;
  • Serwis sprzątania odbywa się w maseczkach oraz jednorazowych rękawiczkach;
  • Dezynfekujemy każdy pokój;
  • Bielizna hotelowa prana jest przez profesjonalną pralnię w systemie zapewniającym bezpieczeństwo bakteriobójcze i wirusowe;
  • Obowiązuje bezwzględny zakaz przebywania w pokoju osób niezameldowanych.

RESTAURACJA:

  • W restauracji dostępny jest środek dezynfekcyjny. Goście proszeni są o dezynfekcję rąk przed wejściem do restauracji;
  • Zachowanie 2-metrowych odstępów między stolikami;
  • Przy jednym stoliku może przebywać rodzina lub osoby pozostające we wspólnym gospodarstwie domowym;
  • Liczba osób przebywających jednocześnie w restauracji została ograniczona do 50;
  • Naczynia oraz sztućce znajdujące się w restauracji są poddawane wyparzeniu i dezynfekcji;
  • Każdorazowo dezynfekowane są stoły i krzesła;
  • Pracownicy restauracji zobowiązani są do noszenia jednorazowych rękawiczek, a także maseczek lub przyłbic. 

BAZA ZABIEGOWA:

  • W bazie zabiegowej dostępne są dozowniki z płynem dezynfekcyjnym. Goście proszeni są o dezynfekcję rąk;
  • Wprowadzone zostały ograniczenia odnośnie liczby osób przebywających jednocześnie w bazie zabiegowej do 17;
  • Aby ograniczyć liczbę osób przebywających jednocześnie w bazie zabiegowej, Goście proszeni są o przybycie nie wcześniej niż 5 minut przed planowanym zabiegiem;
  • Wszystkie powierzchnie, sprzęt, kosmetyki i gabinety zabiegowe są regularnie dezynfekowane;
  • Pracownicy bazy zabiegowej zobowiązani są do noszenia jednorazowych rękawiczek a także maseczek lub przyłbic.

 

 

DODATKOWE PYTANIA?

Jeśli potrzebują Państwo pomocy lub mają Państwo jakiekolwiek pytania odnośnie rezerwacji oraz obowiązujących środków ostrożności, prosimy o kontakt się pod numerem telefonu: +48 94 35 110 14 lub mailowo pod adresem: recepcja@grandkapitan.pl

Obie formy kontaktu są dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Ponadto, na stronie www.grandkapitan.pl mogą Państwo zapoznać się ze wszystkimi aktualnymi ofertami i dokonać rezerwacji.

 

UWAGA

Jeśli zaobserwowali Państwo u siebie niepokojące objawy (takie jak wysoka gorączka, kaszel i duszności), prosimy o pilny kontakt się z infolinią NFZ 800 190 590 lub o skorzystanie z wyszukiwarki szpitala zakaźnego lub placówki GIS https://gis.gov.pl/mapa/

Wspólnie zatroszczmy się o nasze bezpieczeństwo

 

Sehr geehrte Gaeste,

Die Anlage dürfen nur gebuchte Gäste , Mitarbeiter und Lieferanten betreten. Im Eingang  gibt es Informationen über die maximale Belegung der Anlage  und über die geltenden Sicherheitsmaßnahmen. Desinfektionsmittelspender sind in öffentlichen Bereichen, einschließlich der Rezeption, vor dem Restaurant und vor den Aufzügen verfügbar.

Anweisungen zur ordnungsgemäßen Händedesinfektion werden mit jedem Spender mit Desinfektionsmittel geliefert. Alle öffentlichen Bereiche werden regelmäßig von einem engagierten Mitarbeiter desinfiziert, der die Ausführung der Aufgabe im Zeitplan mit seiner Unterschrift bestätigt.

Die Desinfektion in der gesamten Anlage erfolgt mit zertifizierten Desinfektionsmitteln. Alle Mitarbeiter machen eine Selbsteinschätzung ihres Gesundheitszustands, bevor sie zur Arbeit kommen, gemäß www.pacjent.gov.pl/koronawirus/sprawdz-objawy. Darüber hinaus überprüft das Managementpersonal systematisch den Gesundheitszustand der Mitarbeiter und leistet bei Bedarf Unterstützung. Es wurden Empfehlungen für bis zu 2 Personen zur Nutzung des Aufzugs (ohne Familien) eingeführt. Wir empfehlen Ihnen, die Treppe zu benutzen. Wir haben Anweisungen zu Sicherheit und Hygiene in öffentlichen Bereichen ausgehängt. Gemäß den Richtlinien ist die Nutzung des Fitnessraums nur für Personen möglich, die zusammen im Hotel angemeldet  sind (ausgenommen Familien).